Kamis, 19 November 2015

Kegunaan terapeutik Untuk Audio - Menggunakan Sound untuk Meningkatkan Hidup Anda

Kegunaan terapeutik Untuk Audio - Menggunakan Sound untuk Meningkatkan Hidup Anda

Bunyi adalah satu aspek asas kehidupan manusia yang kita sering mengambil ringan. Dalam semua bentuk ia memberi kesan kepada kita sangat mendalam dalam pelbagai cara. Sebagai isteri saya corak-carik dokumen lama oleh berpuluh-puluh, bunyi mesin yang menetapkan gigi saya di tepi, menyebabkan saya merasa sedikit tertekan. Sebaliknya, bunyi air yang mengalir perlahan-lahan atau angin bertiup melalui pokok-pokok mempunyai kesan yang sebaliknya kepada mood saya. Muzik adalah contoh yang baik. Ia boleh memberi motivasi, tenang, atau mendorong hampir mana-mana emosi. Saya boleh pergi pada dengan ini tetapi saya meneka anda mendapat idea.

Sebaik sahaja anda boleh merakam dan mencipta audio berkualiti daripada anda studio rakaman rumah, anda mungkin tertanya-tanya apa, selain dari lagu-lagu dan suara Pengambilalihan, anda boleh melakukannya dengan keupayaan ini. Berikut adalah beberapa kegunaan yang kuat untuk audio yang dirakam anda mungkin tidak pernah difikirkan.

Hypnosis
Pita Hypnosis / CD adalah cara yang biasa untuk membantu rakyat memperbaiki kehidupan mereka. Sekarang anda boleh menyesuaikan rakaman ini untuk anda miliki menggunakan atau sebagai produk untuk dijual secara online.

Rentak binaural
Yang berkaitan dengan hipnosis adalah amalan biofeedback untuk membantu orang ramai mengawal kadar jantung mereka dan mendorong frekuensi ilham tertentu diketahui berkaitan dengan perasaan tertentu. Salah satu kaedah untuk mencapai ini dipanggil "pemerangkapan ilham," yang adalah amalan mendorong frekuensi tertentu melalui penggunaan audio. Dengan mendengar, pada fon kepala, dua nada yang berbeza (satu untuk setiap telinga), anda menyediakan sesuatu yang dinamakan berdegup binaural. Jika anda ingin lebih fokus, anda menetapkan rentak dalam "beta" pelbagai. Untuk berehat, anda pergi untuk "alpha," kekerapan yang lebih perlahan. Apabila gelombang otak anda mula untuk perlawanan irama pukulan itu, mood anda bermula untuk mengikuti perubahan itu.

Bunyi Putih
Hingar putih bunyi sedikit seperti TV ditala ke saluran itu tidak dapat. Saya pernah mendengar ia digambarkan sebagai yang berbunyi seperti: ". Angin Constant whooshing melalui daun banyak pokok-pokok air terus jatuh ke bawah air terjun Sssshhhh ...."

Untuk tidur yang lebih baik dan kelegaan daripada tinnitus, hingar putih boleh menjadi tuhan-menghantar. Saya boleh membuktikan keberkesanan ini! Malah saya mungkin pergi setakat untuk mengatakan bahawa pembelian yang terbaik yang pernah saya buat, yang memberi kesan kepada kehidupan saya dengan cara yang paling positif, adalah sepasang penyumbat telinga yang menghasilkan hingar putih. Ini bukan satu mesej affiliate sama ada. Jika syarikat HAD dan program affiliate, saya akan menjadi lebih daripada gembira untuk menyokong mereka, tetapi kerana ia adalah saya gembira untuk menyokong mereka juga. Produk ini dipanggil "Tidur-Yeh," seperti pada dasarnya, adalah sepasang "terbalik alat bantuan pendengaran." Mereka berjalan di pendengaran bateri bantuan. Apabila anda meletakkan mereka ke dalam telinga anda, dunia pada dasarnya hanya jatuh jauh dan semua yang anda boleh mendengar bunyi yang menyenangkan dan menenangkan hingar putih.

Apabila ia menjadi tenang, saya dapat dering yang agak kuat di telinga saya ... sudah pasti daripada bermain muzik RAWK kuat untuk tahun terlalu banyak. Bagaimanapun, penyumbat telinga hingar putih sepenuhnya topeng dering. Tetapi di mana bayi ini telah benar-benar membantu adalah untuk menenggelamkan bunyi suara orang lain! Ini berguna terutamanya di lapangan terbang atau mana-mana keadaan di mana anda dikelilingi oleh orang lain dan anda mahu / perlu memberi tumpuan. Dan terhumban telah menjadi menenggelamkan berdengkur isteri saya pada waktu malam. Kami suka antara satu sama lain secara mendalam, tetapi saya di ambang perlu mempunyai bilik tidur yang berasingan pada satu ketika, kerana kekurangan tidur. Tetapi apabila saya mendapat penyumbat telinga ini, saya benar-benar tidak dapat mendengar dia berdengkur di sebelah saya. Ia adalah hebat. Saya loooove saya beberapa penyumbat telinga Tidur-Yeh!

Audio ... bunyi ... mempunyai begitu banyak aplikasi kita tidak boleh berfikir tentang. Sebahagian daripada sempadan aplikasi pada mengubah hidup bagi sesetengah orang. Jika anda tidak berminat untuk belajar untuk merakam dan mencipta audio anda sendiri atas sebab-sebab muzik atau suara latar, kemudian mempertimbangkan kegunaan terapeutik menarik audio. Saya menamakan adil beberapa.

Jika anda mahu belajar bagaimana untuk memulakan rakaman dan menghasilkan audio dari komputer anda, atau hanya untuk memperbaiki dan mengembangkan apa yang anda sudah buat, datang melawat Home Brew Audio di web. Mereka boleh menunjukkan kepada anda bagaimana untuk memulakan untuk $ 5,00 atau kurang, dan akan membimbing anda langkah demi langkah dengan mudah untuk difahami tutorial video dalam bahasa mudah. Jadi memulakan mencipta sesuatu yang berkuasa!

Cheers!

1 komentar: